Ο χρυσός τζίρος του συλλαλητηρίου

read-it
By read-it Φεβρουάριος 5, 2018 19:21

Ο χρυσός τζίρος του συλλαλητηρίου

Τα συλλαλητήρια αποτελούν προνομιακό πεδίο δραστηριοποίησης για πλανόδιους καντινιέρηδες και μικροπωλητές. Η συγκέντρωση της Κυριακής όμως, αύξησε τους τζίρους και σε άλλους… κλάδους, όπως στα τουριστικά γραφεία, στα ΚΤΕΛ, αλλά και στις βιοτεχνίες που κατασκευάζουν σημαίες, μπλούζες και κασκόλ.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Στέλιου Βογιατζάκη στο Έθνος της Κυριακής, μόνο στην επιχείρηση κατασκευής σημαιών του Δημήτρη Παπαδόπουλου, οι παραγγελίες αυξήθηκαν 2500% από την ημέρα ανακοίνωσης της συγκέντρωσης στην Αθήνα. «Από την ανακοίνωση της ημερομηνίας στην Αθήνα φτιάχνουμε 500 σημαίες την ημέρα. Οι μισές ελληνικές και οι υπόλοιπες με τον Ήλιο της Βεργίνας. Όλες αυτές πουλήθηκαν ήδη. Να σκεφτείτε ότι την υπόλοιπη περίοδο, φτιάχνουμε περί τις 100 σημαίες την εβδομάδα» σημειώνει ο κ. Παπαδόπουλος.

Εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις των ΚΤΕΛ και των γραφείων τουρισμού, που συνήθως τέτοια περίοδο έχουν τα αυτοκίνητα τους παρκαρισμένα, περιμένοντας την άνοιξη και το καλοκαίρι. Μειωμένες τιμές, περιηγήσεις στα αξιοθέατα της Αθήνας πριν το συλλαλητήριο, μέχρι και κατ’ οίκον παραλαβή και παράδοση περιλάμβαναν τα πακέτα προσφορών προκειμένου να δελεάσουν τους επίδοξους διαδηλωτές.

Πολλοί από τα πρακτορεία της Βόρειας Ελλάδας επισημαίνουν ότι μια μερίδα εκδρομέων, είδαν στο συλλαλητήριο μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για εκδρομή στην Πρωτεύουσα με λιγότερα από 30 ευρώ ανά άτομο. Εξάλλου, τα λεωφορεία προτίμησαν πολίτες μεγαλύτερης ηλικίας.

 

Social Media
read-it
By read-it Φεβρουάριος 5, 2018 19:21
Write a comment

No Comments

No Comments Yet!

Let me tell You a sad story ! There are no comments yet, but You can be first one to comment this article.

Write a comment
View comments

Write a comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Photo of the Remarkables mountain range in Queenstown, New Zealand.

ΣΚΙΤΣΑΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΣΚΙΤΣΑΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ